LEKKER KIP ETEN - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy & Danny Africa - WaarBenJij.nu LEKKER KIP ETEN - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy & Danny Africa - WaarBenJij.nu

LEKKER KIP ETEN

Blijf op de hoogte en volg Mandy & Danny

24 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

#blog 21

Vandaag stond ons een lange dag te wachten. Om kwart over 7 moesten we namelijk al vertrekken naar Refentse. De scholen beginnen hier om kwart voor 8 al, dus waren we mooi op tijd voor het eerste lesuur.

Mandy heeft vandaag weer geholpen met het leesproject, terwijl Danny dit gecombineerd heeft met zijn wiskunde lessen. Hij heeft vandaag weer alleen voor de klas gestaan (Grade 7).

Nadat de school was afgelopen, kwamen er nog 2 meisjes naar Danny toegelopen en vroegen om extra uitleg over zijn wiskunde les van vandaag. Erg leuk om te zien dat ze ook na school nog geholpen willen worden met dingen die ze minder goed begrijpen.

Toen we weer terug in het huis waren, zijn we meteen doorgegaan naar Marije, waar we nog even zijn wezen chillen. Daarna zijn we naar de Spar gegaan en hebben we heerlijke kipburgers gehaald met friet erbij.

Vanavond staat er niks op de planning, dus gaan we lekker voor de tv hangen.

Tot morgen!

  • 24 Augustus 2016 - 21:40

    Opa En Oma:

    Hoi Mandy en Danny.Jullie zijn goed bezig daar.En wel leuk dat de kinderen als ze iets niet snappen het nog komen vragen aan Danny.Dat is toch een teken dat ze blij zijn dat je ze wil helpen daarbij. En lekker op de bank hangen met friet en klpburgers is ook wel eens fijn.En die foto van mandy met dat meisje is ook mooi .Groetjes van Opa en mij.

  • 24 Augustus 2016 - 22:14

    Tante Anne-Marie:

    Hoi hoi. Jullie doen het super goed. Ti's ook heel leuk om al die blogs te lezen. Als ik het zo lees, kunnen ze jullie straks niet meer missen haha. Heel veel succes, geniet ervan en nog heel veel plezier. Groetjes en liefs van ons 4-tjes Xxx

  • 24 Augustus 2016 - 23:57

    Paula:

    Leuk om de verslagen weer te lezen, en dat de kids jullie ook leuk vinden en zich bij jullie thuis voelen. Succes verder en ik lees get wel weer.
    Gr Ad en Paula.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy & Danny

Mijn naam is Mandy Hendriks, ben 17 jaar oud en woon in Schijndel. Op dit moment zit ik in het tweede leerjaar van de opleiding Onderwijsassistent op ROC de Leijgraaf in Veghel. Tijdens mijn opleiding en stages heb ik al de nodige theoretische- en praktijkervaringen opgedaan. Het zou voor mij een leerzame ervaring zijn om de werkwijze van mijn vakgenoten in Zuid-Afrika te mogen ervaren. Mijn naam is Danny Hendriks en ik ben het twee jaar jongere broertje van Mandy. Op dit moment zit ik in het vierde leerjaar van Tweetalig VWO op het Elde College in Schijndel. Ik vind het belangrijk om kennis te maken met andere culturen en voor mijn persoonlijke ontwikkeling zou het goed zijn om te ervaren hoe het er in het onderwijs aan toe gaat in een compleet andere cultuur.

Actief sinds 13 Dec. 2015
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 29064

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 04 Oktober 2016

Mandy & Danny for Africa

Landen bezocht: