LAATSTE DAG SCHOOL - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy & Danny Africa - WaarBenJij.nu LAATSTE DAG SCHOOL - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy & Danny Africa - WaarBenJij.nu

LAATSTE DAG SCHOOL

Blijf op de hoogte en volg Mandy & Danny

28 September 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

#blog 56


Vandaag was een beetje een rare dag. Toen we vanmorgen al vroeg op Refentse aankwamen, bleek er nog steeds geen water te zijn. Hierdoor kon er ook niet gekookt worden en hadden de kinderen geen eten. Een paar uur later was er gelukkig ineens weer water en kregen de kinderen toch nog eten.

's Middags kregen we te horen dat morgen grade R tot en met grade 3 vrij zou zijn. Voor ons had het dus geen zin om te komen. Dit betekende dat we onverwachts ineens een dag eerder afscheid moesten nemen.

Het afscheid was best moeilijk. We zijn samen alle klassen langsgegaan. Je merkte aan de kinderen dat ze er moeite mee hadden dat we gingen en dat maakt het voor ons ook moeilijk. Het is heel raar om alle kinderen hier achter te moeten laten.

Gelukkig is ons avontuur nog niet helemaal voorbij, want we hebben nog tot maandag vrij. Wat we precies gaan doen weten we nog niet, maar zondag gaan we waarschijnlijk nog voor de laatste keer Kruger in.

Verder hebben we vandaag Demi's verjaardag gevierd en zijn we lekker wezen uiteten.

Het weer is op het moment niet zo goed. Het stormt nu zelfs!

Tot morgen!

  • 29 September 2016 - 06:44

    Tante Anne-Marie :

    Pffff wat vliegt de tijd. Jullie kunnen trots zijn op jezelf, want jullie hebben het super gedaan. Wat zullen de kids jullie gaan missen, en andersom ook denk ik haha. Jullie kunnen terug kijken op een super mooie, en leerzame stage. We zijn trots op jullie. Liefs van ons 4-tjes Xxx

  • 29 September 2016 - 07:51

    Luuk En Mees:

    Wanneer komen jullie terug ? Groetjes en nog veel plezier van Luuk en Mees

  • 29 September 2016 - 09:30

    Mandy & Danny For Africa:

    Hoi Luuk en Mees! We zijn dinsdag 4 oktober weer thuis!

  • 29 September 2016 - 10:08

    José En Yvonne:

    Afscheid nemen blijft altijd zwaar wanneer je het fijn hebt gehad. Afscheid nemen kunnen jullie wel met een trots gevoel, want jullie hebben daar de Kids iets moois geleerd en een warm gevoel gegeven. Zij hebben jullie ook iets moois laten ervaren. Geniet deze paar dagen nog! Liefs

  • 29 September 2016 - 10:41

    Harrie En Ans Van Uden:

    Wat kunnen jullie trots zijn op wat je hier hebt gedaan voor al die kinderen.Geniet nog van de laatste dagen.

    Heel veel liefs van ome Harrie en tante Ans.

  • 29 September 2016 - 12:06

    Opa En Oma:

    Die 9 weken zijn toch vlug voorbij gegaan.Het zal voor jullie en de kinderen niet leuk zijn geweest om afscheid te nemen. Maar jullie hebben goed werk gedaan daar.Dat vergeet je nooit meer.geniet nog maar van die vrije dagen.Nog veel plezier en groetjes van Opa en mij.

  • 29 September 2016 - 18:33

    Yvonne:

    Veel sterkte met alle afscheid en geniet nog even van je verblijf daar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy & Danny

Mijn naam is Mandy Hendriks, ben 17 jaar oud en woon in Schijndel. Op dit moment zit ik in het tweede leerjaar van de opleiding Onderwijsassistent op ROC de Leijgraaf in Veghel. Tijdens mijn opleiding en stages heb ik al de nodige theoretische- en praktijkervaringen opgedaan. Het zou voor mij een leerzame ervaring zijn om de werkwijze van mijn vakgenoten in Zuid-Afrika te mogen ervaren. Mijn naam is Danny Hendriks en ik ben het twee jaar jongere broertje van Mandy. Op dit moment zit ik in het vierde leerjaar van Tweetalig VWO op het Elde College in Schijndel. Ik vind het belangrijk om kennis te maken met andere culturen en voor mijn persoonlijke ontwikkeling zou het goed zijn om te ervaren hoe het er in het onderwijs aan toe gaat in een compleet andere cultuur.

Actief sinds 13 Dec. 2015
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 29059

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 04 Oktober 2016

Mandy & Danny for Africa

Landen bezocht: