NOG 4 WEKEN TE GAAN - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Mandy & Danny Africa - WaarBenJij.nu NOG 4 WEKEN TE GAAN - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Mandy & Danny Africa - WaarBenJij.nu

NOG 4 WEKEN TE GAAN

Door: Mandy & Danny

Blijf op de hoogte en volg Mandy & Danny

08 Juli 2016 | Nederland, Schijndel

#voorbereidingsblog 4

Het komt nu echt dichtbij, want over 4 weken zitten we al in Zuid-Afrika! Wat hebben we er zin in! 3 weken geleden hebben we de eerste inenting gehad en volgende week krijgen we de tweede. De 3e zal dan pas gegeven worden als we terugkomen. Ook de malariapillen zijn inmiddels gearriveerd. Jeetje, wat zijn dit er veel en wat zijn ze groot! :-)

Verder hebben we goed nieuws wat betreft de pennen. We hebben kunnen regelen dat ze worden opgestuurd, zodat we ze zelf niet in onze koffers mee hoeven te nemen. Yes! Meer plek voor kleren en schoenen dus ;-)

Wat ook wel leuk is om te vertellen, is dat we al wat contact via Facebook hebben met onze begeleider in Afrika en onze huisgenoten. Tijdens ons verblijf zijn er nog een aantal andere studenten. Zij verblijven in hetzelfde huis als wij. Gezellig!

Wij zijn er helemaal klaar voor en kunnen niet wachten tot we gaan!

-----------------------------------------------------------------------------------------

#preparationblog 4

It's getting closer and closer, because in 4 weeks time we will already be in South-Africa. We are so looking forward to it! 3 weeks ago, we had our first vaccinations and next week we will be getting our second one. The third vaccination will be given when we are back in the Netherlands. The malaria pills also arrived! But what a massive amount of pills and their size... :-)

Furthermore, we have good news concerning all of the sponsored pens. We have been able to arrange the shipping, so we don't have to bring them in our suitcases. Yes! More space for clothes and shoes ;-)

Also something nice to mention is that we have already been in contact with our local companion and our roommates. During our visit, some other students will also be joining us in the same house as we are staying in.

We are totally ready for it and we can't wait to go!

  • 03 Augustus 2016 - 01:48

    Paula Van De Westelaken:

    Mandy en Danny we wensen jullie een goede reis naar Afrika!
    En hopen dat jullie daar veel voor hen kunnen betekenen.
    We volgen jullie. Dikke knuffel .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy & Danny

Mijn naam is Mandy Hendriks, ben 17 jaar oud en woon in Schijndel. Op dit moment zit ik in het tweede leerjaar van de opleiding Onderwijsassistent op ROC de Leijgraaf in Veghel. Tijdens mijn opleiding en stages heb ik al de nodige theoretische- en praktijkervaringen opgedaan. Het zou voor mij een leerzame ervaring zijn om de werkwijze van mijn vakgenoten in Zuid-Afrika te mogen ervaren. Mijn naam is Danny Hendriks en ik ben het twee jaar jongere broertje van Mandy. Op dit moment zit ik in het vierde leerjaar van Tweetalig VWO op het Elde College in Schijndel. Ik vind het belangrijk om kennis te maken met andere culturen en voor mijn persoonlijke ontwikkeling zou het goed zijn om te ervaren hoe het er in het onderwijs aan toe gaat in een compleet andere cultuur.

Actief sinds 13 Dec. 2015
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 29199

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 04 Oktober 2016

Mandy & Danny for Africa

Landen bezocht: