KOFFERS INPAKKEN - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy & Danny Africa - WaarBenJij.nu KOFFERS INPAKKEN - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy & Danny Africa - WaarBenJij.nu

KOFFERS INPAKKEN

Blijf op de hoogte en volg Mandy & Danny

01 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

#blog 59

Vanmorgen werden wij wakker in een leeg huis zonder de 4 meiden. Dat was even wennen. Wat een stilte 's ochtends!

Rond de middag zijn we begonnen met het wassen van al onze kleren, zodat we ze een paar uur later konden inpakken. We zijn vandaag al begonnen met het inpakken van de koffers, omdat we morgen een dagje weg gaan en maandag is het al zover.

Danny's koffers waren zo ingepakt en wat een verrassing, slechts 18 kilogram. Bij Mandy duurde het pakken iets langer, dus die is nog niet helemaal klaar.

's Avonds hebben Gerard en Danny samen wraps gemaakt als avondeten en vanavond gaan we nog even chillen met z'n allen.

Marije blijft bij ons slapen, omdat we morgen ook met z'n vieren weggaan. We gaan morgen namelijk weer met onze eigen auto het Kruger Park in. Hopelijk zien we weer net zoveel als de vorige keer!

Tot morgen!

  • 01 Oktober 2016 - 20:52

    Ome Piet En Tante Maria.:

    Nou, met het koffer van Mandy komt het ook wel goed hoor. Wij wensen jullie morgen veel plezier in het Krugerpark en maandag een goede veilige thuisreis.
    Jullie kunnen terugkijken op een geweldige ervaring die niemand jullie afneemt.
    Groetjes en tot ziens,
    ome Piet en tante Maria.

  • 01 Oktober 2016 - 21:01

    Angelique:

    Jeej wat zijn die twee maanden snel gegaan zeg ! Ik zal jullie dagelijks blogs missen ! Een hele veilige terug reis gewenst !


  • 01 Oktober 2016 - 22:46

    Wendy:

    Geniet er morgen nog even goed van. Supertijd gehad jullie. Stoere Kids !

  • 02 Oktober 2016 - 00:36

    Mimi:

    Heel veel plezier nog in het Krugerpark, wat hebben jullie n geweldige tijd gehad daar samen, dat vergeten jullie nooit meer, maar aan alles komt een eind, maar de herrineringen blijven..
    Hele goeie terugreis, en hoop jullie verhalen keertje te horen, hoe geweldig het was..
    Gr.

  • 02 Oktober 2016 - 09:43

    Martina:

    Nog een fijne laatste dag en een goede terug reis!!
    Tot snel weer een keer!

    Groetjes Martina

  • 02 Oktober 2016 - 11:04

    Opa En Oma:

    Hoi Mandy en Danny. We wensen jullie een goede reis.Groetjes van Opa en mij.

  • 02 Oktober 2016 - 14:38

    Gerlinde:

    Ongelofelijk! Wat is de tijd toch snel gegaan, Mandy! Voor je het weet zit je weer in de schoolbanken.... Goed reis gewenst en geniet van je allerlaatste uren South-Africa!

    Groetjes Gerlinde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy & Danny

Mijn naam is Mandy Hendriks, ben 17 jaar oud en woon in Schijndel. Op dit moment zit ik in het tweede leerjaar van de opleiding Onderwijsassistent op ROC de Leijgraaf in Veghel. Tijdens mijn opleiding en stages heb ik al de nodige theoretische- en praktijkervaringen opgedaan. Het zou voor mij een leerzame ervaring zijn om de werkwijze van mijn vakgenoten in Zuid-Afrika te mogen ervaren. Mijn naam is Danny Hendriks en ik ben het twee jaar jongere broertje van Mandy. Op dit moment zit ik in het vierde leerjaar van Tweetalig VWO op het Elde College in Schijndel. Ik vind het belangrijk om kennis te maken met andere culturen en voor mijn persoonlijke ontwikkeling zou het goed zijn om te ervaren hoe het er in het onderwijs aan toe gaat in een compleet andere cultuur.

Actief sinds 13 Dec. 2015
Verslag gelezen: 577
Totaal aantal bezoekers 29072

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 04 Oktober 2016

Mandy & Danny for Africa

Landen bezocht: