LAATSTE DAGJE - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy & Danny Africa - WaarBenJij.nu LAATSTE DAGJE - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy & Danny Africa - WaarBenJij.nu

LAATSTE DAGJE

Blijf op de hoogte en volg Mandy & Danny

03 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

#blog 61

Vandaag was ons laatste dagje in Zuid-Afrika. 's Ochtends hebben we het hele huis schoongemaakt, laatste wasjes gedraaid en nog meer schoongemaakt! ;)

Tegen de middag zijn we nog even naar Sefapane gegaan om onze e-tickets uit te printen en om afscheid te nemen van iedereen daar. We hebben in de afgelopen 2 maanden veel mensen leren kennen zowel op Sefapane als buiten Sefapane.

Na het afscheid nemen van iedereen zijn we met Gerard naar het vliegveld gereden. We hoorde bij de incheckbalie dat het vliegtuig bijna helemaal leeg was. Er zaten maar 6 andere mensen in, dus mochten we zelf kiezen waar we wilde gaan zitten, chill!

De binnenlandse vlucht van Phalaborwa naar Johannesburg duurde maar een uurtje en ging ook vrij snel. Eenmaal op Johannesburg kon het wachten beginnen. We moesten ongeveer 4 uur wachten tot onze vlucht naar Amsterdam vertrok.

Op het moment zitten we nog steeds te wachten op deze vlucht. Over ongeveer een uurtje kunnen we boarden en is ons avontuur in Zuid-Afrika toch echt voorbij!

Tot morgen bij de laatste blog!

  • 03 Oktober 2016 - 22:08

    Papa En Mama:

    Goed bezig jullie met al die laatste wasjes! Als ik het zo lees komt er weinig vieze was mee terug, hahaha. Hele fijne vlucht zometeen en tot morgenochtend! Dikke knuffel en XXX van ons

  • 03 Oktober 2016 - 22:13

    Yvonne En José :

    Goede terugreis en succes met afkicken ; -).

  • 03 Oktober 2016 - 22:17

    Mimi:

    Goeie terugreis, jullie kunnen op iets moois terug kijken..x

  • 03 Oktober 2016 - 22:20

    Angelique:

    Veilige terug reis !

  • 03 Oktober 2016 - 22:21

    Opa En Oma:

    Goede reis terug en tot morgen. Groetjes van Opa en mij

  • 03 Oktober 2016 - 22:44

    Ome Piet En Tante Maria:

    Nou, goede reis terug hoor en tot ziens.
    ome Piet en tante Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy & Danny

Mijn naam is Mandy Hendriks, ben 17 jaar oud en woon in Schijndel. Op dit moment zit ik in het tweede leerjaar van de opleiding Onderwijsassistent op ROC de Leijgraaf in Veghel. Tijdens mijn opleiding en stages heb ik al de nodige theoretische- en praktijkervaringen opgedaan. Het zou voor mij een leerzame ervaring zijn om de werkwijze van mijn vakgenoten in Zuid-Afrika te mogen ervaren. Mijn naam is Danny Hendriks en ik ben het twee jaar jongere broertje van Mandy. Op dit moment zit ik in het vierde leerjaar van Tweetalig VWO op het Elde College in Schijndel. Ik vind het belangrijk om kennis te maken met andere culturen en voor mijn persoonlijke ontwikkeling zou het goed zijn om te ervaren hoe het er in het onderwijs aan toe gaat in een compleet andere cultuur.

Actief sinds 13 Dec. 2015
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 29068

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 04 Oktober 2016

Mandy & Danny for Africa

Landen bezocht: